Niet alleen zeg ik dat ik het wel op me wil nemen, ik doe dat al in schildpadtempo sinds vorig jaar. Juist omdat niemand het deed en omdat ik 'in de wandelgangen' ook wel eens hoor wat er met winkels gebeurt. Het begon ermee dat ik mijn eigen winkel Elba wilde toevoegen en een adres- en naamswijziging wilde doorgeven voor Display. Dat duurde nog langer dan mijn schildpadtempo, en 'een beetje beter' is nog steeds beter 
Op 3 maart 2023 22:53:55 schreef Sine:
Die shops categorie heeft/had twee bestaansrechten.
1. Welke shop is waar en hoe bereik ik die?
2. Hoe wordt die shop beoordeeld?
Al het andere wat je er mee wilt gaan doen betekent een herontwerp van de shops sectie.
En momenteel is het meer meuk dan werkelijk nuttige info.
Dus een "Shift-Delete, Yes, Enter" die GJ al voorstelt is wellicht niet eens zo'n gekke optie.
Ja en nee. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat ik altijd voor historie ga, dus voor ja heb je aan mij in principe de verkeerde beheerder
Een winkel afkeuren zodat hij buiten beeld raakt, wat ik hier en daar ook gedaan heb, is voor mij een noodmaatregel om vervuiling van het overzicht te voorkomen.. Maar met een simpel vinkje of keuzeoptie historisch versus actueel, zou het véél eleganter opgelost zijn.
P.S. Zelfs praktisch kan er nog een zeer beperkt nut zijn. Iemand zou een winkel kunnen toevoegen waarvan hij nog niet weet dat die gestopt is, en die juist verwijderd was omdat hij gestopt was...