Samsung UE40KU6020W met defect paneel: Wat ermee doen?

Turbokeu

Golden Member

Ik heb hier sinds bijna een jaartje (sinds de overstroming op 05/06/22) een Samsung UE40KU6020W (40" & 4K) met een gebarsten paneel in de keuken staan compleet met netkabel en afstandsbediening.
De TV is nu 5 jaar oud (Bij Krefel aangekocht in 2018) en ca. 4 jaar gebruikt.

Context: Na de overstroming, gezien de opgelopen ravage in huis, heb ik uit woede en wanhoop de afstandsbediening van de TV-decoder richting de muur achter de TV gegooid.
Slecht gemikt (mede door mijn gescheurde schouderligamenten) is de afstandsbediening recht in het paneel terechtgekomen.

Resultaat: Het paneel is in het midden/onder gebarsten, de TV zelf werkt verder nog perfect (we hebben er nog een weekje TV op gekeken in afwachting van een nieuwe, nu een Samsung Qled QE43Q64AAUXXN).

Vermits hij serieus in de weg begint te staan vroeg ik me af of het nog de moeite is deze tweedehands te koop te zetten voor onderdelen, of hem anders gewoon weg te mikken richting containerpark/kringloop.
Wat denken jullie?

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
maartenbakker

Golden Member

Hij is nieuw genoeg om nog nuttig te zijn voor onderdelen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."