[IA] Mini kolomboormachine [GESLOTEN]

Uit dit topic http://www.circuitsonline.net/forum/view/31689/4
is min of meer een inkoop of samenkoop actie ontstaan van een mini kolomboormachine:

http://www.hermanbuitelaar.nl/artikel/Afbeelding%20005_resize.jpg

specs:
-motorvermogen: 150watt
-2 toerentallen: 8000/10500 o/min
-boorkopje: 0.6-6mm

prijs:
€59,00 (inclusief btw)

In overleg met de leverancier heb ik bij afname van 5 stuks of meer 10% korting kunnen bedingen.

de verzendkosten zijn nog niet helemaal duidelijk, de leveranciier geeft 7,50 verzendkosten per machine aan. Ik weet nog niet of dit ook zo is bij verzending naar meerdere adressen.

Heb je (serieus) interrese in deelname stuur dan een email met als onderwerp "minikolomboor" naar mij. voor het adres zie mijn profiel.
Ik zal je zodra er besteld gaat worden dan via de mail op de hoogte houden over de gang van zaken.

Daarnaast zullen alle ontwikkelingen in dit topic gepost worden.

Omdat het geen bekend merk is zal ik voordat er tot aankoop overgegaan word de machine gaan beoordelen. (moet nog ingeplant worden i.v.m. reistijd) En er wat proef dingen mee boren.

weet je,

ttp is geen protocol.. even een h voorzetten hea:p

klein is fijn

Moderator

Ik ben ook wel geinterresseerd in zo'n ding, is het misschien ook mogelijk om er een regeling op te bouwen voor lagere snelheden? M.a.w., wat voor motor zit erin. ;)

Het is een IA, dus ik heb hem even bij ontwikkeling gezet.

Op 2 maart 2006 22:46:31 schreef klein is fijn:
Ik ben ook wel geinterresseerd in zo'n ding, is het misschien ook mogelijk om er een regeling op te bouwen voor lagere snelheden? M.a.w., wat voor motor zit erin. ;)

Er stond in het andere topic dat er een universele dimmer voor kon om de snelheid te regelen.

Jan Klaassen: Ik heb ook interesse, heb je al gemaild.

Mijn mailtje heb je ook in je mailboxje

Op 2 maart 2006 22:46:31 schreef klein is fijn:

Het is een IA, dus ik heb hem even bij ontwikkeling gezet.

ja een dimmer is mogelijk, echter ga je dan vermogen regelen. maar wellicht kun je er door ook een poullie wissel een andere snelheid op zetten

ow ontwikkeling, ik wist niet zo goed waar het thuis hoorde

@snake: sorry kopieer foutje

*kick*

Is er ondertussen al meer informatie van de mogelijke leverancier? op hoeveel deelnemers zitten we nu?

Ja ik ben er ook wel benieuwd naar, hou ons niet langer in spanning jan ;)

Tja, Het blijkt toch lastig om een middag vrij te plannen om naar de machine te gaan kijken. (afgelopen vrijdag moest ik zonodig met de afstudeer opdrachtgeefster praten vonden mijn groeps genoten)
Ik hoop aanstaande vrijdag vrij te kunnen plannen.

Of is er iemand die dichter in de buurt van gouda woont voor
een inspectie. Het kost mij namelijk een ruim dagdeel. (heen, kijken, terug)

we zitten op ongeveer 6 deelnemers afhankelijk van de kwaliteit van de machine. Ik heb geen verder email contact met de leverancier gehad omdat ik gehoopt bij de inspectie wat mondeling te kunnen regelen

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op zondag 12 maart 2006 15:35:58

Ik heb gemaild over aparte verzending maar dara nog geen reactie op gehad.

Het lukt me almaar niet om langs te gaan. (mijn collega afstudeerders geven me geen vrij moment) Is er iemand die meer in de buurt woont van gouda.

Ik wil eignelijk het risico niet lopen om te kopen zonder het ding geveodl te hebben

Wel, voor mij is dat onbegonnen werk, ik zou meer kwijt zijn aan benzine dan dat de machine kost.

Kun je je niet ziek melden bij je collega afstudeerders? ;)

Ik kan me wel ziek melden echter blijft het werk dan ook liggen. als student heb je dezelfde problemen als je een eigen zaak zou hebben op dat vlak....

het begint zo langzamerhand ook allemaal wel lang te duren

ja het duurt inmiddels wel erg lang. Ik ben haast geneigd om zelf zo'n ding te bestellen en dan breng ik hier wel verslag uit over mijn bevindingen. Maar dan moet die Herman wel fatsoenlijke prijzen vragen voor de verzending.

verzending zou 7,50 per stuk zijn. de vraag over verzending ging over bij 1 order verzenden naar meerdere plaatsen

tja ik zat daar ook al aan te denken. echter is mijn financiele situatie nu niet zo dat ik risico kan lopen.

ik heb vandaag ook weer zitten kloten met de dremel uit losse hand

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op zaterdag 18 maart 2006 21:47:17

Als er iets meer bekend zou zijn over de kwaliteiten en kwantiteiten van de machine dan ben ik mogelijk ook geinteresseerd.

SWSje

P.S. Zoiets kun je ook niet kopen via email, zoiets moet je beoordelen als het voor je staat.
Zijn er niet soortgelijke machines te koop in een andere plaats/stad?
Het lijkt me vreemd dat deze Herman de enige is met deze machines.

A long answer is not short!

Op 18 maart 2006 21:46:08 schreef Jan klaasen:

ik heb vandaag ook weer zitten kloten met de dremel uit losse hand

En ik met een dremel + kolom, en dit werkt gewoon perfect:)...
Kolom is bestelnummer zoveel van Conrad.

Woei! *heeft etsbak*

Op 19 maart 2006 01:13:12 schreef Sweet Winter Smile:
Als er iets meer bekend zou zijn over de kwaliteiten en kwantiteiten van de machine dan ben ik mogelijk ook geinteresseerd.

SWSje

P.S. Zoiets kun je ook niet kopen via email, zoiets moet je beoordelen als het voor je staat.
Zijn er niet soortgelijke machines te koop in een andere plaats/stad?
Het lijkt me vreemd dat deze Herman de enige is met deze machines.

vind ik ook, je meot dat dingen even voelen. maar ik ben er meer dan een halve dag mee kwijt omdaar heen en terug te komen (gouda). En op het moment is mijn tijd nogal schaars (afstuderen en zo.)

Bij dat bedrijf importeren ze die dingen zelf. Ik ben nog nergens anders iets dergelijks voor die prijs tegen gekomen. Ik ben al bij diverse machine handels binnen gelopen.

Voor mij is het ook out of range. Kan er op dit moment ook geen vrij voor krijgen oid :(

Wel ik zal het toch wel op korte termijn moeten regelen, ga namelijk verhuizen over 3 weken en ik wil het voor de verhuizing rond hebben.

Ik weet het goed gemaakt, ik bestel gewoon zo'n ding voor de normale kosten en hoop hem dan in de loop van de week binnen te hebben. Dan laat ik mijn bevindingen qua kwaliteit en speling enzo hier weten. Dan kunnen jullie aan de hand daarvan besluiten of jullie door willen gaan met de inkoopactie.

Goed plan?