Op 28 april 2006 18:42:46 schreef jovak:
1125.000.000 / 45.000.000 = 25 Watt per vierkante meter gemiddeld over heel nederland.
dat is vast wel goed voor een stijging van 2,5% in de temperatuur.
Mooi, als jullie nou eens allemaal als gekken gaan tikken en je kwaad maken, dan ga ik zolang lekker in het zonnetje zitten met een buizenboek en een glaasje ranja
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 28 april 2006 18:46:16 schreef KT88:
[...]
Mooi, als jullie nou eens allemaal als gekken gaan tikken en je kwaad maken, dan ga ik zolang lekker in het zonnetje zitten met een buizenboek en een glaasje ranja
Kom ik naast je zitten. Ik heb me al uitgesloofd voor 50watt per vierkante meter
Op 28 april 2006 18:46:16 schreef KT88:
Zit jij ook in Spanje, KT? Zat ochtend om 07u 19°. Wat dacht je.
Anoniem
Op 2 mei 2006 22:02:26 schreef KT88:
Uhm....helaas, ik ken Lechers alleen als afgestemde kringen voor UHF en SHF werk, niet als wichelroeden.Maar ook op lagere frequenties komt onzin voor, ik geloof dat we het daar al eens over hebben gehad
Nee, echt, wat dacht van onderstaand artikel??
Ziekte en gezondheid meten met de Lecherantenne.
De Lecherantenne werd genoemd naar de Duitse fysicus Ernst Lecher (1856-1926 ), die in 1890, voor het eerst de snelheid van elektromagnetische golven onderzocht, dankzij de zogenoemde 'parallelle draden van Lecher '.
De antenne is van de hand van de Duitse fysicus Reinhard Schneider.
De Belgische leraar Walter Kunnen, verbeterde er het gebruik van vooral op medisch vlak.
De Lecherantenne is een meetapparaat afgeleid van de wichelroede, maar met veel meer mogelijkheden. Dankzij de aanwezigheid van een begeleidende meetlat, die verbonden is met beide greeparmen, en het inbrengen van een gemagnetiseerd staafje kan men er allerlei precieze, controleerbare, gekwantificeerde en reproduceerbare metingen mee uitvoeren.
Zowel de vectoren van de geopathische aardstralen, als onderaardsewatervoerende breuklijnen, alsook de elektromagnetische storingen veroorzaakt door hoogfrequentiezenders, radars en gsm, kunnen er nauwkeurig mee opgespoord worden in de woning en door een goed opgeleid en geoefend geobioloog geoptimaliseerd worden.
Een opgeleid arts kan al deze exogene pathogene stoorsporen op het lichaam van zijn patiënt terugvinden met de Lecherantenne.
Op kruisingen van deze vectoren ontstaat meestal pijn en ziekte.
Met de Lecherantenne vindt men exact de plaats waar een paar goedgeplaatste magneten de pijn heel goed en onmiddellijk kunnen bestrijden.
De magnetische waarden van de organen en functies kunnen onderzocht worden en desgevallend de juist toe te dienen medicatie opgespoord, zowel klassiek als natuurlijk, of homeopatisch.
Na langdurig onderzoek is Walter Kunnen erin geslaagd ook de waarden en afwijkingen in cijfers vast te leggen.
Met de Lecherantenne tellen we het aantal slagen op een bepaald
punt van het lichaam tot saturatie van het tellen.
Bij een gezond lichaam vindt men:
- met de linker polariteit, (noordpool), 19 slagen voor 100% energie.
- met de rechter polariteit, (zuidpool), 12 slagen voor 100% energie.
Hierna volgt de evolutie van de cijfers van gezondheid naar ziekte.
We nemen het voorbeeld van de immuniteit:
- de greeplengte is 3,75.
linker polariteit: rechter polariteit: verklaring:
- 19 = 5,25% +12 = 8,3% gezond
- 12 = 8,3% +19 = 5,25% lichte afwijking
dalend tot -1 =100% + 19 of meer vb: sterk geagresseerde organen
- 30 = 3,3 % + 30 =3,3% vb: gsm
- 60 = 1,6 % + 60 vb: klierkoorts
- 90 = 1,1 % + 90 vb: chronisch vermoeid
- 120 = 0,83% + 120 vb: leukemie
- 240 = 0,41% +240 vb: kanker
- 360 = 0,27% +360 vb: aids
Persoonlijk heb ik meer dan 6000 patiënten op deze wijze onderzocht en
behandeld.
Het is bedroevend te moeten vaststellen dat tot op heden geen enkele
Universiteit enige interesse vertoont voor de rijke mogelijkheden van deze methode.
Men kan er meestal zeer vroeg een aankomende ziekte mee opsporen en behandelen, vaak nog voor er met klassieke onderzoeksmethoden iets wordt gevonden.
Duizenden mensen zouden veel minder pijn lijden en kunnen gezonder worden. Tenslotte gaat om een energetische methode en wat is leven anders dan energie?
In mijn boek "een boodschap van hoop", vindt U naast theoretische
beschouwingen, een honderdtal voorbeelden van patiënten met heel verschillende pathologieën.
Een goede biosanering kan uw leven redden.
De noodzaak van een biosanering kan alleen door een goed opgeleid deskundige onderzocht worden.
Dr Driscart Nestor
Aerebeekstraat 7A
1540 Herne.
Tel +32 (0)2 396 24 44
Het probleem met alternatieve geneeswijzen is, dat er zoveel gradaties in zijn.
Van integere lui die duizenden jaren oude Chinese methoden hanteren, tot inderdaad oplichters die snel willen cashen.
Toch wil het er bij mij niet in dat het *allemaal* onzin zou zijn.
In bepaalde gevallen zou het een aanvulling kunnen zijn van de bestaande medische practijken (maar nooit een vervanging! ).
Mijn vrouw heeft baat bij een bepaalde behandeling met een soort opgelost kruid, dat helpt haar tegen de pijn.
En al zou het suggestie zijn, wat dan nog?
Voor haar werkt het, en dat is wat telt.
[rant modus]
Voorbeeld audio: als iemand nu erg veel plezier heeft om polsdikke kabeltrossen te gebruiken als speakerkabels, wat is daar mis mee?
De man zal zich prettiger voelen, en zoals we allen weten is er niets zo verantwoordelijk voor (geluids)perceptie als onze gemoedstoestand.
Zo houd ik van buizenversterkers.
Objectief gezien presteren die slechter dan hun transistorbroertjes en zusjes, maar ik verbeeld me dat het beter klinkt.
Ik houd van het uitzicht op mooie coke bottles en dikke trafo's en frontplaten.
Veel zaken in het leven draaien om de illusie.
Zolang je maar in de gaten houdt dat het illusie *is*, is er niets aan de hand denk ik.
[/rant modus]