Tja, de "goedkope chinese" boeren hebben er voor gekozen om een subset van alle mogelijkheden aan te bieden, en dat dan voor een leuk prijsje in de markt te zetten.
Dat is er op gebaseerd dat ze met "makkelijk puzzelen" zo min mogelijk handwerk hebben en een groot panel in 1x kunnen maken, en dan voldoende omzet scoren om dat te kunnen blijven doen.
De laatste tijd scoren ze zodanig veel van die panels dat ze ook de "andere kleuren" mee kunnen nemen zonder meerprijs.
Maar MCPCBs zijn denk ik zeldzaam genoeg dat dit nog niet zomaar goedkoop aangeboden kan worden: Ze hebben niet ieder dag een batch van jou-en-je-collegas voor dat spul.
Ik heb nog even zitten googlen, maar zie zo snel niet wat. Anderzijds, ik heb nog niet goed gekeken op aliexpress. Dat zou je zelf even moeten doen. Ik vond wel een tent die voor $111 20 25x25 pcbs voor je wil maken, maar dat was 170TG en niet MC. Dat dat geen MC was wist ik nog niet toen ik de offerte vroeg. Maar het is wel beter warmtegeleidend dan FR4 (maar slechter dan MC).
P.S. Elecrow doorlooptijd via "snelle/dure" DHL lijkt nu onder een week te duiken. Vrijdag (laat) besteld, morgen in huis.
@theuno hieronder: Doen die MCPCBs? Dat zie ik nergens.