Op 9 april 2005 14:48:39 schreef rimmert:
dit is toch nog steeds een forum voor techische zaken, als de TS nu gewoon wil weten hoe zo'n skinnerbox technisch in elkaar zit heeft hij daar toch het recht toe dat te vragen zonder bullshit te krijgen over dierenrechten enzo.
Iemand vermoorden mag ook niet maar mensen vragen toch ook naar de werking van electrische stoelen, electrisch gestuurde geweren etc. op dit forum. Ik denk dat jullie gewoon allemaal willen de heilige uithangen maar als je vriendin staat de tieren om een spin ben je daar direct om je voet erop te zetten.
Djeeez
Zo heej... Lid sinds gisteren, 2 posts en nu al komen vertellen hoe het hier zit...
Djeeez...
Voor de goede orde. Als je de eerste pagina leest zie je dat het duidelijk ging om een PROEFDIERopstelling.
Djeeez...
Als experiment voor school willen wij een skinnerbox gaan maken, mar daar kunnen we weinig info over vinden.
Kan iemand ons hier helpen over voltages/stromen en timing van die schokken?
alvast bedankt
Daar heb je dus een wet voor, de Wet op de Proefdierkunde. Om dit soort "projecten"de kop in te drukken.
Djeeez...
Tweede sub-topic was iemand die dacht hiermee van zijn probleem af te komen:
nee mijn intentie was om die kutmuizen die alles kapot bijten voorgoed af te leren dat te doen. kunt wel ouderwetse muizenvallen zetten maar de evolutie van de muis is bij ons voort zo ver dat ze de kaas eraf vreten en dan de klem netjes gespannen achterlaten. Ik was gewoon van plan een muizenval te maken die goed werkt
Dit is dus niet de manier...
Ja, ik ben proefdierkundige en nee ik werk er niet (meer) mee... omdat ik nu een andere baan heb. Dat wil echter niet zeggen dat ik thuis vrolijk verder aan het prullen ben met ratjes en muizen van de dierenwinkel...
Ga alsjeblieft niet lopen zeveren over het wel en wee van een proefdier want ik denk dat je liever een veilig product gebruikt dan een product waarvan niemand weet wat het op de lange termijn aan effecten heeft... Of bied je je bij deze vrijwillig aan?!
En die spin trap jij ook dood als je partner daarom vraagt...
Djeeez...
[Bericht gewijzigd door
The Force
op zaterdag 9 april 2005 16:42:22