digitaal foto-album

Hoi allemaal,

Het lijkt mij een leuk idee om een upload mogelijkheid te hebben om bv 1 mb aan foto's te kunnen plaatsen. Zo kunnen we aan elkaar laten zien wat we gemaakt hebben en van elkaar leren. Of het nu gaat om iemand zijn werkplek, mp3speler, pic project of voeding. Altijd interessant om dat van elkaar te zien.

Ik snap dat er dan ergens ruimte ingekocht of beschikbaar gesteld moet worden. Ik wil wel mee betalen. Meer geinteresseerden?

groet,
Alex

Lijkt me persoonlijk totaal niks. Leuk bedacht, en ik vind het fijn dat je wat probeert, maar ik vind het zelf niks. Veel mensen hebben wel een beetje webspace ter beschikking van hun provider. Behalve deze ruimte kun je altijd een "site" gratis beginnen. Je kunt dit dan gewoon voor de serverruimte gebruiken ipv voor een site.

Het lijkt niks omdat ik verwacht dat er misbruik van word gemaakt. Het brengt veel extra werk met zich mee. En de mensen die willen/kunnen betalen worden bevoorrecht.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op woensdag 16 oktober 2002 21:11:10

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

er is best wel wat aan te doen hoor... ik zal binnekort eens kijken

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Nou Bastiaan da's in ieder geval duidelijke taal. Ik snap je bezwaren deels maar zou het toch wel erg mooi vinden als dit op 1 of andere manier onder deel zou worden van deze CO community. Da's eigenlijk het enige wat ik hier mis.. dat je ook projecten van elkaar kunt zien...

copyrighted materiaal is bijv. een heikel punt als je zoiets beschikbaar gaat stellen. Stel een gebruiker post een compleet elektuur artikel, dan krijgt circuitsonline de problemen ermee als elektuur het niet pikt. Het is maar een voorbeeld, maar ik denk dat dit duidelijk maakt waarom het niet kan. Moderaten is geen optie, me dunkt dat de mods het druk genoeg hebben om het hier mooi en netjes te houden. Tevens vindt in circuitsonline zelf nou net zeer prettig door z'n overzichtelijkheid en eenvoud (optisch dan, want achter de schermen is er toch echt wel wat werk verzet hoor!) Wel zou ik een zogenaamde general chat area in het forum een aardige optie vinden, daar kunnen dan bijvoorbeeld threads in met, 'kijk es wat ik in elkaar geflanst heb' en dan een link erin naar je eigen stukje webspace waar de foto's en evt. uitleg op staan.

just my two cents on the matter.....

prutsertje.

bloep....

deze vraag is in het verleden al meermaals gesteld. Tot nu toe is het er ni van gekomen. Het alternatief van prutsertje bevalt me wel, aangezien iedereen wel ergens webspace kan bekomen. Dus een extra forum "divers" creëren kan misschien een oplossing bieden.

pointers don't kill programs, programmers kill programs

Ik heb er wel eens over gedacht een soort upload scriptje te schrijven wat onder voorwaarden door iedereen te gebruiken is. Het is er tot nu toe nog nooit van gekomen, maar het is nog vakantie (voor mij dan) dus dat schept perspectieven.

Marcel

Op wo 16-10-2002 22:21:03 schreef sven:
Dus een extra forum "divers" creëren kan misschien een oplossing bieden.

Je doelt hiermee op een nieuwe sectie? dus zo een als "overig" alleen dan bedoelt voor wat anders?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Het lijkt mij een leuk idee om een upload mogelijkheid te hebben om bv 1 mb aan foto's te kunnen plaatsen. Zo kunnen we aan elkaar laten zien wat we gemaakt hebben en van elkaar leren. Of het nu gaat om iemand zijn werkplek, mp3speler, pic project of voeding. Altijd interessant om dat van elkaar te zien

Op deze site is nog webspace beschikbaar.
Je kan foto's of schema's met een beetje uitleg altijd posten naar blue.energy@pandora.be.
(foto's liefst in .GIF of .JPG) Dan zullen ze op de site geplaatst worden.

Op wo 16-10-2002 23:24:21 schreef Bastiaan:

[...]

Je doelt hiermee op een nieuwe sectie? dus zo een als "overig" alleen dan bedoelt voor wat anders?

tja zoals prutsertje zo mooi omschrijft als

'kijk es wat ik in elkaar geflanst heb' en dan een link erin naar je eigen stukje webspace waar de foto's en evt. uitleg op staan.'

je zou dit natuurlijk ook gewoon onder "overig" kunnen plaatsen...

pointers don't kill programs, programmers kill programs