is het mogelijk dat je een foto / schema kan toevoegen aan je posts? niet iedereen heeft een eigen site. Dus kan ik geen eigengemaakte schema's laten zien.
is het mogelijk dat je een foto / schema kan toevoegen aan je posts? niet iedereen heeft een eigen site. Dus kan ik geen eigengemaakte schema's laten zien.
Dit kan in het upload archief, op http://www.expandctss.com/upload . Op deze link kan je een afbeelding plaatsen en deze kan dan via UBB-code (zie de faq) in het forum geplaatst worden.
[Bericht gewijzigd door Thomas op dinsdag 10 december 2002 11:31:30
Op 10 december 2002 10:51:06 schreef Gijs Koenjer:
Iedereen die op internet kan heeft ook van zijn provider ruimte gekregen. Misschien moet je daar ook eens wat over gaan opzoeken, want dat kan erg makkelijk zijn voor je.
Er zijn enkele "gratis" providers die geen homepage bieden, maargoed die gebruikers kunnen dan altijd nog naar het Upload Archief.
Marcel
Op 10 december 2002 16:14:36 schreef Marcel:
Er zijn enkele "gratis" providers die geen homepage bieden
Oh wist ik niet. Ik dacht dat iedereen van zijn provider wel ruimte kreeg, al was het maar 5MB.
wil je binnen 5 minuten 15MB ruimte hebben? tip: meld je dan gratis aan bij TMFweb, gebruik ik ook. Je krijgt je inloggegevens direct op het scherm. enige GROTE nadeel is dat je zoveel vragen moet beantwoorden
groeten, Joost