Site traag

Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar deze website is sinds enkele dagen echt zeer traag hier.

Hij geeft continue aan "connecting" en na een halve minuut laad de pagina dan eindelijk. Alle overige websites die ik op het net bezoek laden on instant dus het lijkt niet aan mijn internet verbinding te liggen.

Misschien een beetje veel mensen op de site..

Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van gehad!

Hier ook nergens last van.

Misschien even koekies weggooien/pc opnieuw opstarten/ modem/router herstarten etc.

Het is een raar probleem. Als ik op de ene internet verbinding zit dan is CO echt behoorlijk traag met laadtijden van enkele secondes. Zit ik op een andere internet verbinding, dan gaat het gewoon snel.

Mogelijk een probleem bij de provider. Maar volgens mij is het onderhand (bijna) opgelost gezien het al sneller gaat.

Het is overigens -alleen- deze site.

oops

[Bericht gewijzigd door Dutchino op donderdag 1 april 2010 22:18:50 (95%)

Arlina

Golden Member

Op 1 april 2010 17:43:41 schreef Bas Smit:
Misschien even koekies weggooien/pc opnieuw opstarten/ modem/router herstarten etc.

Dat is al een goed begin.
Niet teveel programma's in de achtergrond draaien is ook al een optie.
En dan nog een goede raad om eens uit te voeren;
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/237/Wat-kan-CCleaner-voor-mij…

De pagina's van CO zijn vrij licht te laden, dus ligt het echt aan je computer/verbinding naar buiten.

Dat kump er noe van....

Hier ook al enkele weken traag, soms kan hij zelfs de server niet vinden, Vernieuwen brengt dan de oplossing.

is hier ook ***** belgacom, bbox die om de haverklap uitvalt.

[Bericht gewijzigd door Luckyboy op donderdag 1 april 2010 22:19:56 (23%)