Haha.... en nu niet allemaal jullie overbodige onderdelen gaan dumpen hè
Haha.... en nu niet allemaal jullie overbodige onderdelen gaan dumpen hè
Als ik ze nodig had, zou ik ze niet in de doos doen als de doos ooit bij mij weggaat.
Ik zou zeker kijken of een ander er iets leuks mee zou kunnen doen
Op 19 juli 2011 21:40:02 schreef Tommyboy:
Zo, de doos is binnen, en de inhoud gefotografeerd. Nu maar eens kijken wat i kwil hebben, wat ik erin ga gooien, en naar wie ik hem op ga sturen. Dan komt de write-up. We moeten uiteraard wel het tempo erin houden
En de Trackingpagina bijwerken, want nu lijkt het net of je er sinds de 19e niks meer aan gedaan hebt
Nou, so much voor dat tempo... Tommyboy lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn.
Heeft iemand anders nog van 'm gehoord?
Ik heb anders nog wel een nieuwe doos met "junk"!
Ja, dat is al heel lang. Het is alleen dat 'ie ook niet op mail reageert.
Eigenlijk regelt pientertje dit, maar omdat ik die doos gestart heb vind ik het lastig me er niet mee te bemoeien
EDIT (3-9): qua van de aardbodem verdwenen: op tweakers.net heeft 'ie wel wat recente activiteit. Ik denk dus dat 'ie 't gewoon straal vergeten is. (Ik ga iig. niet uit van kwade opzet/jatwerk, maar zou wel graag willen dat 'ie die doos 's een keertje doorstuurt (beter laat dan nooit) want het is zonde als dit project stil komt te liggen.)
EDIT2 (5-9): Heb Tom inmiddels weten te contacteren.
Kick
Heb Tom nu 2x gesproken (telefonisch), maar hij blijft het vergeten. Kunnen we misschien als hobby community met z'n alleen een beetje druk zetten? Het zou zonde zijn als dit project stil valt, zeker nu er een aardig lijstje gegadigden is.
Lijkt me wat te drastisch. Meer dat de mensen die 'm IRL kennen even tegen 'm zeggen dat 'ie iets lijkt te vergeten.
Ik heb er nog maar een mailtje tegenaan gegooid (En een voicemail, maar die luister ik zelf ook zowat nooit af.)
Desnoods mag ie mij contacten, dan haal ik 'm wel op in Delft.
Kijk, dat is een goed idee. Ophalen geeft ook meer zekerheid, want Tom hoeft dan niks te doen wat 'ie weer kan vergeten.
Ik heb ook het idee om, mocht het Tom echt niet lukken, zelf een ontvanger voor 'm te zoeken. Zou jij dat dat willen zijn?
Ja hoor geen probleem.
is het niet leuker/makkelijker om het als CO-box te houden? Of moet ik mij percee op die andere site inschrijven?
Golden Member
Dat was een vraag die ik in een eerder stadium ook al eens stelde. Opzich is het via die site wel makkelijker omdat die daar op ingericht is, maar ik had destijds geen zin in nog weer ergens inschrijven, zelfs al is Delft voor mij logistiek goed haalbaar.
ach we zouden het ook gewoon binnen dit topic kunnen houden. Iedereen kan hier vertellen wat er in of uit is gegaan plus eventuele foto's.
Adressen kunnen doorgegeven worden via de mail
Alles centraal op die wiki is wel zo handig, anders moet een verzender meerdere lijstjes bekijken en lopen mensen die niet op de box request lijst van de wiki staan kans om over het hoofd gezien te worden. Ook de box tracking pagina moet op 1 punt worden bijgehouden vanwege het overzicht.
Op 25 september 2011 20:41:50 schreef Roland van Leusden:
Ja hoor geen probleem.
Ik ga kijken of ik contact kan krijgen met Tom om met 'm af te spreken dat 'ie nog deze week een ontvanger contacteert. Als hem dat niet lukt, of hij reageert niet op mail/telefoon/deze post, dan kan jij de box op gaan halen. (Al is het wel handig eerst met Tom af te spreken wanneer hij thuis is).
@basz en maartenbakker: Hoe meer hoe beter, dus meld je aan. Op zich kan eenieder die zich op die wiki heeft aangemeld die pagina's wijzigen, dus zou ik bijvoorbeeld je ook op die box request lijst kunnen zetten. Alleen heb je dan het probleem dat je de box tracking pagina niet bij kunt werken, wat toch wel een integraal onderdeel is van het project.
En adressen gaan sowiso via mail, dat wil je niet publiek op een site hebben staan.
EDIT:
Tom gebeld(voicemail)/gemaild: Ik geef Tom tot za 1 okt a.s. om zelf een nieuwe ontvanger te zoeken. Dat is een krappe week, maar ruim genoeg tijd om een mailtje te sturen aan iemand.
Zo ik heb mijzelf ook op de lijst gezet. Ik heb best nog wat spul in de la liggen wat ik kan missen:)
Inmiddels ben ik de 2e in enschede dus dat is mooi efficient. Sprite_tm zit in Hengelo dus waarschijnlijk kan er wel het een en ander overgegeven worden ipv dat we de TNT PostNL sponsoren
even een kickje want het is 1 oktober geweest.
Nog nieuws?
Ik heb inmiddels het telefoonnummer van Tom gehad, ga 'm vandaag bellen. Hopelijk heeft hij deze week tijd en kan ik de doos ophalen in Delft.
Als het goed is komt ie over een uurtje werken... Dan ben ik er ook. Ik zal wel een kickje verzorgen.
Op 3 oktober 2011 11:03:11 schreef basz:
Nog nieuws?
Ik heb even de box tracking pagina weer bijgewerkt, maar het stond eigenlijk al hier: Roland van Leusden is de volgende ontvanger.
Rew, ik ben benieuwd Jij kent Tom dus IRL, dan moet het wel goed komen.
Keep us posted! (us= o.a. Pientertje, Basz en ik)
Afspraak gemaakt met Tom, deze week vrijdagavond haal ik de box op in Delft.
Conform afspraak heb ik Tom rond 16:15 vandaag een sms gestuurd dat ik om 17:15 op station Delft zou zijn. Vrij snel kreeg ik een sms terug dat hij druk was op zijn werk en het niet ging halen. Ik stelde vervolgens voor om het naar 18:00 te verschuiven, dan neem ik wel een trein later. Tom stuurde toen terug dat hij om 17:45 een andere afspraak had ...
Hij heeft nu toegezegd dat hij volgende week maandag vanaf z'n werk de doos zal opsturen, ik zie het wel.