Je argumenten tegen een CO-only-doos snap ik. Ik ben eventueel bereid me op de TGIMBOEJWIKI in te schrijven, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
1 doos vind ik opzich leuker omdat iedereen dan keus heeft uit alle goodies, maar aan de andere kant kan zijn dat deze dan in gewicht en afmetingen wat uit de hand loopt en 2 toch handiger zijn. Dan zou het dus ook een optie zijn om er gewoon 2 te houden waarbij deze dan waarschijnlijk de TGIMBOEJ zal blijven omdat er al een CO-doos gestart wordt.
Aangezien hij in elk geval niet v'o'or morgen op de post zal gaan en gezien de drukte misschien pas komende week, wacht ik de discussie nog even af en denk ik ook nog even over de argumenten na.
Edit: Ik zie dat Lucky Luke net begonnen is met TSCOMBOEJ als CO-only doosje. In dat geval ga ik ervan uit dat iedereen het erover eens is dat de grote doos een TGIMBOEJ blijft? In dat geval gaat hij zoals Roland hieronder voorstelt naar Roland toe zodra ik ermee klaar ben (moet nog even compacter ingepakt worden of grotere doos worden).