fm zender/bug, welke?

iemand enig idee welke fmzender dit is?
of heeft iemand een schema

schema kun je toch zó uittekenen - keurig overzichtelijk printje.

stop het overmatig spatiegebruik !

China/Ebay zender voor minder dan vijf dollar.
Als je zoekt naar '76-110MHz FM Radio Transmitter' dan vind je hem.

dank je
rommel dus?

heb er maar 2 besteld a $2,54

Tja de vraag is wat wil je ermee? Het blijft hoe dan ook illegaal om te gebruiken.

PE2BAS

weet ik, zoek een fm transmittertje voor in de auto
Ik heb een aantal van die sigarettenaansteker dingen gehad, maar die geluidskwaliteit is slecht

Zal bij deze niet anders zijn. Nog mono ook. Kabeltje is zo gek nog niet...

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Blue Sky

Cableguy

Op 8 juli 2015 09:57:13 schreef sandoz:
Ik heb een aantal van die sigarettenaansteker dingen gehad, maar die geluidskwaliteit is slecht

Ik heb een DNT Musicfly Pro met RDS, die werkt verder prima met een goede geluidskwaliteit. Je moet hem wel op een vrije frequentie afstemmen want als er maar wat signaal op staat begint ie al te storen.

Waar rook is, is stroom

Op 8 juli 2015 01:10:25 schreef hardbass:
Tja de vraag is wat wil je ermee? Het blijft hoe dan ook illegaal om te gebruiken.

FM is paar jaar terug vrijgegeven voor zenders tot 50mW als ik het goed heb. Kan zo snel niet vinden hoeveel vermogen deze heeft, ze hebben het over een bereik van 5 tot 30m, dat lijkt me niet heel sterk, al is dit niet mijn ding dus weet er niet het fijne vanaf.

RAAF12

Golden Member

Sinds 2008 is 50 nano Watt toegestaan als transmitter op de FM band!

Henry S.

Moderator

Deze bug zal wel wat meer doen.

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.
fred101

Golden Member

Ik dacht dat het dan wel moet gaan om goedgekeurde zendertjes.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
RAAF12

Golden Member

Hier staan de gegevens http://www.agentschaptelecom.nl/sites/default/files/brochure-vergunnin…

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op woensdag 8 juli 2015 22:07:09 (19%)