Ben voor een kennis ook aan het zoeken wat nu een goede oplossing is voor zijn situatie. Mooie oplossing zelf vind ik DVB-C, helaas is er bijna geen aanbieder meer die het heeft.(buiten ZIGGO/UPC)
In het verleden hier ook uitgezocht, via glas kreeg je een module aan de muur, 1 vezel voor Internet, 1 vezel voor TV.(Lijbrandt)
De tv module had ook coax uit, dat was bij inschrijving(haalbaarheids studie), tijdens graven, kabel leggen en aansluiten zat een 1/2 tot 3/4 jaar.
In die periode waren er een aantal zaken veranderd, in eerst instantie zou het tv signaal rechtstreek van media park komen, helaas zat er in de eind route ineens een KPN station tussen die de boel comprimeerde en pas doorzond. Ook de apparatuur was aan gepast, geen coax uit meer 
Ik heb dan ook geweigert dit af te nemen, tot aan deurwaarder toe 
Die heb ik snel duidelijk gemaakt waar die zijn geld kon gaan halen, en dat was niet hier ! Bij de uitleg van het verhaal; kunt u dat even op papier aantonen? Sorry zo werkt ik niet. Laat eerst maar eens zijn dat Lijbrand een geldig contract met mij heeft, praten we daarna verder.En dan wel met lijbrand, het deurwaarders kantoor heb ik helemaal geen relatie mee! Dat contract is nooit gevonden of aangetoond en deurwaarder heeft de boel ingetrokken.
Helaas ligt er op zijn adres geen Kabel, en kan het alleen via koper.
Waarom is dat, waarom allemaal van die losse module's kastje's dubbele AB's ? draden puinhoop.
Het is ook bijna onmogelijk te zien wat je nu krijgt, ze zitten nu in het buiten gebeid, en via ADSL? hebben ze nu max 5,2 MB down en 0,8 up. Als je gaat informeren beloven ze op het nieuwe adres 38MBdown (ook buiten gebeid, maar zou VDSL zijn) Maar ik krijg geen duidelijk antwoord of dit nu het max haalbare is voor de techniek, of op zijn adres. Angst is een beetje nu afsluiten en er dan achterkomen dat in reel live , door te lange afstand van wijk centrale ook maar 5 a 6 down haal baar is.
Helaas is er dus geen enkele aanbieder die via *DSL DVB-C beid, ze zijn er wel geweest, oude aansluitingen blijven dan ook met die apparatuur werken, maar bij nieuwe aansluitingen kan het niet meer