Ring video doorbell sneller batterij opladen

Na verloop van tijd (+/- 2 weken) is mijn Ring video doorbell (8-24VAC zie https://ring.com/how-it-works ) leeg terwijl deze samen met een Friedland Ding Dong bel (8-16VAC maximaal 15 watt) is aangesloten op een Beltransformator 8VAC 1A. Er worden veel bewegingen gedetecteerd wat veel van de deurbel vergt.

Nu wil ik de beltranformator gaan vervangen door eentje van 12VAC / 1,5 of 2A in de hoop dat die de batterij van de Ring Video Deurbell beter kan opladen. Ik hoop eigenlijk dat die daardoor niet meer leeg raakt.

Nu heb ik een paar vragen:

• Klopt mijn gedachte? (dat de batterij dan beter word opgeladen)
  • En kan dat in combinatie met de bestaande Friedland Ding Dong bel?
  • Want er staat maximaal 15 watt op de Friedland Ding Dong. Maar dat is toch wat die maximaal verbruikt?
  • Of brand er iets door als ik er 12VAC x 2A = 24 watt op zet?
  • En de trafo vervangen door eentje van 8VAC / 2A is toch minder effectief dan 12VAC/1,5A?
Arco

Special Member

Link geeft: "The page you were looking for doesn't exist."
Waarom heb je een batterij nodig als 'ie aan een transformator hangt???

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Op 19 juli 2016 03:07:56 schreef Arco:
Link geeft: "The page you were looking for doesn't exist."
Waarom heb je een batterij nodig als 'ie aan een transformator hangt???

Link heb ik aangepast.

Waarom de batterij nodig is is te lezen in het volgende stuk:

Hardwired (i.e. connected to your existing door chime)

The Ring Doorbell can be connected to your existing door chime–mechanical or electronic–so long as it's between 8-24VAC. Simply remove your door chime and connect the existing wires to the designated terminals on the Ring Doorbell mounting bracket.

Once successfully connected, the Ring Doorbell will ring your existing door chime. In addition, your legacy doorbell wires will trickle charge your Ring Doorbell. It's important to note that trickle charging is slightly different than plugging Ring directly into a power source. It's possible that your battery percentage could drop over time depending on usage and temperature.

ik heb al eens zo'n ding in test opstelling gehad. het is een amerikaans ding, waar men uitgaat van andere bellen met een lagere impedantie. je komt hier niet uit met een 8V trafo en een normale nederlandse bel, die heeft een te hoge impedantie.

16V mag gerust, want de drukker laad zichzelf via de friedland bel. je hebt dus spanningsval over de tringbel waardoor 8V krap aan is.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op 19 juli 2016 09:58:08 schreef testman:
ik heb al eens zo'n ding in test opstelling gehad. het is een amerikaans ding, waar men uitgaat van andere bellen met een lagere impedantie. je komt hier niet uit met een 8V trafo en een normale nederlandse bel, die heeft een te hoge impedantie.

16V mag gerust, want de drukker laad zichzelf via de friedland bel. je hebt dus spanningsval over de tringbel waardoor 8V krap aan is.

En een hogere amperage is daarbij ook geen probleem?

meer stroom maakt niet uit voor de drukker, deze heeft een eigen laadcircuit. dat bepaalt de laadstroom voor de accu. de trafo moet wel AC zijn en geen DC !

en let op, dat je friedland bel, meer stroom trekt met een hogere spanning. de drukker moet die stroom schakelen en dat houdt een keer op gezien dat met een halfgeleider gaat. kan dus zijn dat je de bel ook even moet nazien op stroomverbruik bij 16V voeding.

[Bericht gewijzigd door testman op dinsdag 19 juli 2016 10:09:07 (45%)

waar rook was, werkt nu iets niet meer