Grappig, als ik dat filmpje open krijg ik als eerste suggestie dit filmpje van GreatScott (die zijn aandeel aan projectjes heeft die aanzienlijk meer tijd kosten om goed te krijgen dan de lengte van het filmpje): https://www.youtube.com/watch?v=aKhPj7uFD0Y, waarin wordt concludeerd dat je maar beter het voorgemaakte product kan kopen. Als je in zo een systeem met een piëzo enige zinvolle amplitude wil bereiken (en dat is hard nodig als je er water mee wil verstuiven) is dat niet triviaal. Een minimale parasitaite capaciteit, inductie of weerstand op de verkeerde plek is genoeg om de amplitude volledig weg te dempen. Als je ook niet precies weet hoe je schakeling werkt gaat het je niet lukken.
Het is wel grappig om de andere video's op dit kanaal te bekijken, het zit er vol met projectjes in de categorie 'clickbait'. Supermakkelijk een mooi resultaat behalen, maar als je zelf aan de slag gaat werkt het niet omdat je onderdelen net wat anders zijn en de maker de keren dat het in zijn gezicht explodeerde heeft weggeëdit. Geen van de projecten wordt goed uitgelegd, sommige zijn domweg gevaarlijk en de meeste hebben een werkpunt waarin je afhankelijk bent van de stand van de sterren en de maan of het wat gaat doen. Ik zou niet in de illusie leven dat je deze projecten succesvol gaat kunnen reproduceren.
PS Je schema klopt ook niet, want het eerste wat hij in het filmpje doet is een 3,9Ω weerstand tussen basis en emitter monteren, die ik daar niet op het schema zie. Dit is echt een collaboratie tussen een clickbaitjager en de LCSC marketing-afdeling geweest, ik zou een nieuw project kiezen...