Op vrijdag 18 oktober 2024 22:12:10 schreef Turbokeu:
[...]Tja, Gamma (net als Hubo) is niet mijn favoriete winkel, eens binnengeweest en direct weer buitengewandeld...
Indertijd kocht ik al mijn elektrisch materiaal voor renovaties/verbouwingen bij DMlights in Heist-Op-Den-Berg (dikwijls voor 100-en tot 1000-en Euro), aan zeer goede prijzen en zelfs thuisgeleverd.
Ik heb daar nog soepele VOBs draad in alle mogelijke kleuren en meerdere secties (0.75, 1.5 en 2.5mm2) aan de lopende meter per lengtes van 5-10-20 meter gekocht voor mijn elektronicaprojecten (achteraf was per meter niet meer mogelijk).
DMlights is ondertussen veranderd van naam in Peeq en de laatste feedback in mijn omgeving is niet zo rooskleurig meer.
In mijn omgeving ken ik slechts één groothandel (Laruelle in Hannut) die nog aan particulieren verkoopt maar bij hem moet je niet afkomen voor één schakelaartje...
Balieverkoop bij Paul De Meutter is volledig gedaan. Paul is op pensioen. De zoon heeft het overgenomen. Paul is destijds begonnen in zijn garage aan de Schransstraat.
Ik haal heel veel bij Van Frachem in Beerzel. Maar die hebben geen webwinkel. Piscaer in Mechelen is ook nog een grotere balie winkel maar blijkt nu onder de Rexel vleugels te zitten.