Beste,
Sinds een aantal maanden heb ik regelmatig een volledige panne in mijn appartement zonder duidelijke aanwijsbare oorzaak. De zekeringskast bevat geen gesprongen zekeringen alles zou normaal moeten werken. De algemene zekering in de kelder is de enige die springt. Wanneer ik deze terug naar boven zet werkt alles terug. Dit is nu al maanden aan de gang met variërende intervallen van 1 dag tot 3 weken. Het is begonnen met een micropanne van 5 sec 2 à 3 keer ( 2 à 3 dagen 1 micropanne per dag) en is al gevolueerd nr 1 panne per dag tot een pauze van 2 dagen, 11 dagen 15 dagen en maxmimum 24 dagen waarna er altijd een panne volgt. Ik heb al alle toestellen getest, boiler, frigo, waterkoker al de toestellen in mijn appartement behalve de rooter (internet nodig voor mijn werk). Ik ga nu de laatste 2 toestellen testen kookplaat en oven. De panne gebeurt ook wanneer ik niet thuis ben. Ik komt thuis en de electriciteit is weg. Een electricien heeft mijn zekeringskast nagekeken in de kelder en die is ok.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn en wat kan ik hieraan doen?
Bedankt voor jullie hulp.
Lieve groetjes
Fatiha