Knopjes naast upload ineens veranderd in links/acties?

Het viel me net op dat als je files wilt attachen de knopjes "Plaats in bericht" en "Verwijderen" ineens als text rechts naast de file verschenen ipv dat het knopjes zijn. Nu staan die 2 texten in eens onder elkaar als link.
(Het werkt trouwens wel)

Iets in een CSS fout gegaan of verdwenen?
Ik gebruik FF trouwens.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Arco

Special Member

Is volgens mij altijd zo geweest als het nu is. (heeft alleen korte tijd onder elkaar gestaan i.p.v. naast elkaar)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Bij mij niet, altijd netjes 2 knopjes naast elkaar, de linkse [plaats in bericht] en de rechtse [verwijderen].
Dat is ook logisch want een link nodigt niet uit om erop te klikken.

[Bericht gewijzigd door henri62 op zondag 8 december 2024 10:47:17 (24%)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Sine

Moderator

Dat zou er zo uit moeten zien:

En dat lijkt te werken, en is ook nooit anders geweest.

Zo ken ik het ook, altijd zo geweest.
Net even mijn FF opnieuw opgestart en ik zie nog steeds dit:

Geen idee waarom het in een keer anders is.

[Bericht gewijzigd door henri62 op zondag 8 december 2024 11:08:18 (16%)

Sine

Moderator

Als ik het venster smaller sleep worden de regels inderdaad onder elkaar gezet.

Dit is op mijn laptop, het beeld is breed genoeg. @Sine: Zijn het dan nog wel knoppen als ze onder elkaar komen?

De class waar de knoppen in staan is ook niet van het type "button" maar "name" als ik in de source van de pagina kijk:

<span class="name">upload-buttons.png</span>
                                <span class="size">4,3 kB</span>
                                <span class="actions">
                              <a href="#" data-action="add-inline">Plaats in bericht</a>
                              <a href="#" data-action="delete">Verwijderen</a>
                          </span>

Het is ook een link nu (href="#"). Het is echt TEXT, er zit geen kader meer omheen.
Alle andere knoppen zijn <div class="buttons"> "onder water". Hoe het eerst was weet ik niet.

Sine

Moderator

Volgens mij zijn het altijd links geweest.

Is daar iets gruwelijk mis mee?

[Bericht gewijzigd door Sine op zondag 8 december 2024 11:46:49 (31%)

Frederick E. Terman

Honourable Member

Op zondag 8 december 2024 11:17:48 schreef henri62:
Dit is op mijn laptop, het beeld is breed genoeg.

Mijn beeldscherm is ook breed (70x40cm; ogen worden wat minder), maar als ik het tekst-invoerschermpje verklein dan komen de termen inderdaad ook onder elkaar te staan.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Arco

Special Member

Er zijn nooit knoppen geweest (ik weet niet hoe je daarbij komt?)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

@FET Ik wist niet eens dat je dat veld kon vergroten, is me nooit opgevallen.
Maar helaas daar ligt het niet aan, vergroten lost het niet op. Maar ik zie dat het bij jou ook niet klopt.

@Arco, toch echt wel. De 1-ste post van Sine is zoals het altijd geweest is.
Zo zag het er jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren uit.

Sine

Moderator

Zo ziet het er nog steeds uit, dat is een screenshot wat ik als antwoord op deze vraag genomen heb ;)

Arco

Special Member

Op zondag 8 december 2024 14:30:31 schreef henri62:
@Arco, toch echt wel. De 1-ste post van Sine is zoals het altijd geweest is.
Zo zag het er jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren uit.

Klopt, daar zie je geen knoppen!

Er staan inderdaad links, wat dat betreft heb je gelijk Arco!
Het zijn dus geen buttons, maar ze (de links dus) stonden altijd naast elkaar met een dun kaderlijntje er onder.
Nu staan ze in een keer strak onder elkaar zoals op de screenshot die ik gepost heb, op mijn laptop, er is geen echte separatie meer en het lijkt nu ineens een of het 1 actie is.
Een andere laptop heeft dit fenomeen niet (gisteren geen tijd meer gehad om dat uit te testen, vanavond wel dus). Geen rare zoom factor ingesteld, geen fontwijziging etc. Het blijft raar.

Frederick E. Terman

Honourable Member

Op zondag 8 december 2024 14:30:31 schreef henri62:
@FET [...] daar ligt het niet aan, vergroten lost het niet op. Maar ik zie dat het bij jou ook niet klopt.

Hoe bedoel je dat?
Ik laat zien dat, als ik het invoervenster zo smal maak dat 'Plaats in bericht' en 'Verwijderen' er niet meer naast elkaar in passen, ze onder elkaar komen te staan. Dat is het plaatje dat ik postte.
Normaal maak ik mijn invoervenster niét smaller (waarom zou ik, tenslotte), en dan staan de twee gewoon naast elkaar.
In beide gevallen 'klopt' alles, in de zin van 'doet wat er verwacht wordt, gezien de omstandigheden'.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org