Tele2 Gratis telefoon... Tele2 omzeilen?

Dit topic is gesloten

Misschien dat je iets hebt aan een soort van huiscentrale waarbij je 1602 moet kiezen om een buitenlijn te krijgen.
Dat lijkt me makkelijker dan die telefoon aanpassen.

Ik heb geen idee of zoiets moeilijk zelf te bouwen is.

[Bericht gewijzigd door bobo1on1 op dinsdag 12 april 2005 13:36:14

Bij die oude tele2 kastjes moest je 1602 voor het nummer draaien om rechtstreeks op de ptt-lijn te komen. mogenlijk dat dat hier ook het geval is.

uh, volgens mij lezen een aantal mensen niet het hele topic...

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl

Als je je aanmeld voor tele2, heb je een lagere telefoonrekening. Bellen vanaf 1 cent per minuut 's avonds en in het weekend!*

*Meer voordelen als je gewoon lid bent van tele2. Meer aanbiedingen en dat soort rommel..

Life is too short for long sig's

Oke nu komik er wel even tussen het gaat nu over een tele 2 telefoon.

ik heb een sonyericson t230 telefoon.

Wat moet ik dan intikken om de de unlock er af te halen zodat hij simlock vrij is?

Zeg me wat je nodig hebt en ik zal je vertellen hoe je zonder kunt

typ is in bij google telefoons unlocken misschien dat je dan erachter komt dat er veel programmatjes bestaan om je simunlockcode uit te rekenen?

kan niet zo veel vinden hoor.

Kan u mij helpen?

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

spam

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zaterdag 3 april 2010 11:46:51 (98%)

Op 13 april 2005 19:00:12 schreef Thomas:
[...]
Nee. Dit is illegaal.

Dit is niet illegaal. Dit blijkt uit twee uitspraken van de rechtbank Maastricht, met de zaaknummers 03/008018-99 en 03/008111-98.
Je kunt de volledige teksten van deze uitspraken lezen op http://www.rechtspraak.nl.

Als je het doet voor derden tegen betaling overigens wel, daar werd de persoon dan ook op veroordeeld. Natuurlijk mag de telefoon ook niet verkregen zijn op een dubieuze manier, zoals gekregen bij tele2 en dan gelijk unlocken. Als je tijd om is en de provider een unlock code wil geven mag je die code ook gerust zelf berekenen met een pc progje.

Edit: oei, wel heel oud topic...

Dit topic is gesloten