Beeldbuis tester regenerator Muter BMR-80

Hallo wie kan mij even uit de brand helpen over de Muter BMR-80 ik heb deze een tijdje geleden gekocht op marktplaats, de gebruiksaanwijzing is flink nat geworden en weet niet meer goed hoe het een en ander werkt,
ik had deze week een vervuilde beeldbuis maar weet niet hoe lang men moet regenereren en wat ik moet zien,
als mij iemand een Copy zou willen opsturen naar mijn email zou ik dit zeer op prijs stellen ook uit leg zou al welkom zijn, bij muter zelf hebben ze het nog waarschijnlijk liggen maar dan wel in het duits, deze wat ik had was Nederlands maar de uitleg was heel er kort
er stond niet bij wat de tijd is voor het regenereren
van de beeldbuis en hoe lang ik deze knop moet indrukken.
Als ik de regenerator knop inhou gaat opeens de wijzer terug laat ik hem los gaan de andere weer langzaam omhoog.
Dus zoals je al begrijp heb ik aan deze niet veel zonder een goede gebruiksaanwijzing Als iemand mij kan helpen aan een link waar deze handleiding gratis kan worden gedownload zou ook heel erg perfect zijn, als er iemand een Copy van de Nederlandse of duitse uitleg wil copieren zou ik dit zeker op prijs stellen, en als er kosten zijn dan hoor ik dit wel.

Op mijn oude bijnaar niet meer leesbare gebruiksaanwijzing staat deze naam American Electronics Service BV A.E.S. daar heb ik deze gebruisaanwijzing van
maar heel beknopt zijn maar een aantal bladzijdes

dus ik hoop dat hiermee al eens iemand op dit forum al
eens met dit apparaat heeft gewerkt en me veel kan uitleggen ook een copie of link is zeer welkom

Alvast bedankt voor eventuele reacties

Mvg Theo

Amateur19

Overleden

Zit er hier niet knoppen met de naam CLEAN en REJUVENATE oid. op en een Knop LIFE.

Potmeters bij elke kleur / bij elke meter. ??

Plaats een foto dan geef ik je de functies en hoe ze te gebruiken. Is bijna hetzelfde als de B&K 470 oid.

:)

De Doc van een MÜTER BMR-80 is wel via ASWO te krijgen. Maar is niet zo goedkoop.

:) EX B&K gebruiker.

Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets