3KV condensator

heeft iemand toevallig een paar 1n 3kv condensators voor mij liggen? deze worden helaas niet verkocht bij ons in het electronica winkeltje :(

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

zo keramische condensatortjes van 3kv kan je wel redelijk makkelijk kopen.Probeer eens een iets grotere electronica winkel.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Op do 28-03-2002 17:28:06 schreef Thomas:
zo keramische condensatortjes van 3kv kan je wel redelijk makkelijk kopen.Probeer eens een iets grotere electronica winkel.

het is heel apart bij ons kan je de meest oude en onbekendste onderdelen kopen,ik kan bij dit winkeltje onderdelen krijgen die al meer als 10 jaar niet meer worden gemaakt.daarom ga ik daar altijd heen en inderdaad ik zal eens kijken of ik ze ook ergens anders kan krijgen we hebben nog 2 winkels te gaan en als die ze niet hebben kan ik er dan 2 van jou kopen?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

kijk hier eens

www.euro-unique.com
of mail hem (jos) info@euro-unique.com

die heeft wel wat hoogspannings dingetjes liggen

Draaiwerk? Proto Type? of ander enkelstuks draaiwerk? - draaitechniek.nl

neen ik heb er zelf zo geen maar je er zo zelfs van 15 of 20 kilovolt kopen.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.