Hoi mensen,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat ik kan uitleggen hoe alles nu zit hihi.
Wij hebben nu een telefoon die is aangesloten in de modem? van Ziggo maar ik wil graag een andere aansluiten op gewone telefoon stopcontact in de huiskamer, maar hij doet niks.
Nu hing ook alle bedrading los, ik heb groen aangesloten op A, blauw op B, wit op Eb en oranje op dat tekentje, maar nog niks...
O en er zit ook nog een koper snoertje bij dat om de kabel gewikkeld zit.
Toen zag ik dat er een ander kabeltje los achter de kast lag met de kleuren, groen, rood, zwart en geel, deze kabel loopt naar een ander kamertje en is van een verleng telefoon stopcontact wat nergens mee verbonden staat.
Nou liep er nog een kabel naar die kamer en daar komt een rood en groen snoertje uit, maar die hing ook los en kwam uit de meter kast waar die nergens vast zat.
( sorry foto's zijn beroerd )
En dan nog het ISRA kastje, alle bovenste snoertjes hingen los, ze zullen nu vast verkeerd zitten... ik weet ook niet of ze vast moeten.
Ik ben totaal niet technisch, heb wel van alles geprobeerd, zelfs een nieuwe telefoon gekocht maar ik snap er echt geen bal meer van.
Ik heb een nieuw totaal pakket binnen voor tv, internet en telefoon van tele2 en die kan ik nu niet aansluiten in de huiskamer.
Wie o wie kan mij helpen en snapt wat ik bedoel?
Groetjes Karin