Op 28 augustus 2019 15:17:54 schreef Jeroen:
[...]
Wordt ik dan niet gezien als actieve gebruiker? 
We hebben inderdaad dit jaar geen aandacht aan het jubileum besteed. Een nieuwe layout zou ik zelf nog wel eens tijd worden, maar gezien de reacties bij de vorige keer ben ik daar nog niet aan begonnen...
Nouja, één of meer kritiekpunten van toen staan nog steeds, dus wat dat betreft kan wederom een nieuwe layout ook nog wel een verbetering zijn
Aan de andere kant doet deze het ook nog prima.
Wat wel zo is, is dat een layout went, en design is ook tijdsgevoelig. Dus zelfs een stapje achteruit kan alsnog moderner ogen.
Al met al heeft je werk zich dus wel vertaald in 10 jaar tevreden gebruik voor de meeste mensen, dus geen reden om je te laten ontmoedigen door kritiek (=suggesties) en suggesties. Het is de kunst als ontwerper om er een paar punten uit te pakken zonder je werk geweld aan te doen en suggesties die daar niet compatible mee zijn, te laten liggen. Bij de vorige wijziging is dat ook wel gebeurd.
Hardnekkige klachten kun je misschien tegemoetkomen door mensen de kans te geven om een custom css te uploaden voor hun account? En/of te kiezen uit de css van een vorige layout? Op tweakers kan een custom css geloof ik ook als je een bepaalde status of hoeveelheid karma hebt.