hellooo
weeral een topic over tv's zul je zeggen. Me dunkt is deze topic reeds ook hiervoor behandeld, maar ben niet zeker dat deze volledig identiek waren.Ik raadpleeg deze forum vooral zodat ze me niet zullen nekken indien ik mijn tv wil laten repareren in de speciaalzaak...
Indien mijn tv een poosje aan staat (minstens een kwartier) wordt het beeld op mijn scherm naar linksonder getrokken (dit voor een secondje) waarop dan mijn beeld (en geluid)helemaal verdwijnt. De tv komt dus niet op stand-by, enkel beeld en geluid vallen volledig weg, en dit komt zowel voor als ik gewoon op antenne zie als voor weergave van video.Even wachten helpt niet en er tegen trappen, daar heb ik enkele bezwaren tegen
Als ik dan de tv met de aan/af knop afzet, en dan terug opzet, krijg ik weer wel beeld, maar nu elke keer maar voor een korte periode (tis dus wel echt een thermisch probje me dunkt)
het is een Neufunk (bestaat uit Philips onderdelen), 9 jaar oud. Ik heb daar het elektronisch schema voor, kan die inscannen, maar weet niet hoe ik die hier op dit forum kan weergeven...indien jullie me enige raad kunnen geven waarover het zou kunnen gaan (heb niet echt zin om mijn tv open te gooien, mits de 20kV).Mar dan heb ik toch een idee warover het gaat, en heb ik niet het gevoel dat ik me laat nekken door een of andere *** in een seciaalzaak.
Met vriendelijke groet, en alvast bedankt voor mogelijke antwoorden
Horny1k'nobie