Ip 44 adapter

Goedemorgen

Ik heb een kapotte stekker adapter ( is van led verlichting in de tuin )
DE 3.25 - 12w
Vac 50 HZ 6 vA
2 vac 0,27 a
Ip44

Deze 2 heb ik nog liggen
Input 230v 50 / 60 HZ
OUTPUT 36v - 166 mA 6w

Input 230 v 50 HZ
Output 24 v ~ 10va

Of weet iemand waar ik de kapotte stekker zou kunnen kopen
Alvast bedankt voor de reactie’s

Misschien handiger om wat foto's te plaatsen ?

12W en 6VA strookt niet. 2VAC zal wel 230VAC zijn icm 0,27A. als gezegd een foto helpt hier..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op 18 augustus 2019 11:20:50 schreef HD13:
Misschien handiger om wat foto's te plaatsen ?

Foto’s zijn geplaatst
Bovenste is kapot

je moet weten of het DC of AC is, en was het een driver ( stroombron ) of voeding ( spanningsbron ) ip44 mag je niet zo in de tuin knikkeren, dat is niet genoeg ip rating. een wcd met klepje is al ip44, die regent toch wel vol als die op z'n rug ligt..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op 18 augustus 2019 13:28:02 schreef testman:
je moet weten of het DC of AC is, en was het een driver ( stroombron ) of voeding ( spanningsbron ) ip44 mag je niet zo in de tuin knikkeren, dat is niet genoeg ip rating. een wcd met klepje is al ip44, die regent toch wel vol als die op z'n rug ligt..

Is een AC er gaat 230v in en komt lage volt uit
Sorry ben niet zo’n. Tecneut

In een poging om een betere foto boven water te krijgen vond ik: dat je deze nog kan kopen. Helaas niet gevonden wat IK wilde zien: een betere foto van de bovenkant. Of dat hetzelfde ding is wat jij hebt betwijfel ik OOK.... Maar...

Ik zie steeds hints dat het originele ding 12V is en de vervangers 24V. Dat gaat zowiezo niet werken. Maar ik weet dit niet zeker. Lastig te lezen op de fotos en zo.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/