Op zijn allerminst mogen we voor de moderators en voor Jeroen virtuele taart en koffie aanbieden. Bij deze! en laat het u (virtueel) smaken!
[Bericht gewijzigd door Paulinha_B op woensdag 31 januari 2024 21:28:51 (18%)
Honourable Member
Op zijn allerminst mogen we voor de moderators en voor Jeroen virtuele taart en koffie aanbieden. Bij deze! en laat het u (virtueel) smaken!
[Bericht gewijzigd door Paulinha_B op woensdag 31 januari 2024 21:28:51 (18%)
Special Member
4 Februari 2002 registratie hier... Dus ik Ben hier nog maar 22 jaar....
Honourable Member
Dan ben ik wel een heel erg "groentje" met mijn registratie sinds september 22...
Ik volgde CO wel langer maar had er weinig tijd voor.
25 jaar is een felicitatie waard inderdaad!
Op naar de volgende 25 jaar.
Dan volg ik het 50 jarig jubileum wel met een rollator als 85 jarige tegen die tijd
Zullen we op de radiobeurs in Renswoude 27 april iets aardigs doen voor de CO bezoekers?
Het is ook nog eens koningsdag en @Tidak Ada en ik staan er in ieder geval met meerdere tafels
[Bericht gewijzigd door revado op woensdag 31 januari 2024 22:18:10 (24%)
Ik zit hier ‘pas’ 19 jaar, maar ik zit dus wel al meer dan de helft van mijn leven op dit forum…
Ik denk zelfs van voordat ik een eigen modem had… tijden zijn veranderd.
Als dit een hobbydingetje van Jeroen was, is dat een tikje uit de hand gelopen , wat mij betreft in positieve zin.
Ik zit hier ook al sinds 2003 ofzo. De tijd gaat snel.
Opvallend is dat er nog redelijk wat mensen van 20 jaar geleden rondhangen. Er is natuurlijk wat 'natuurlijk' verloop, wat iedere keer weer jammer is, maar sommigen zijn hier al erg jong begonnen.
Ik ook, ik ben blij dat mijn wat meer puberale bijdragen ergens diep diep weggezakt zijn
Golden Member
ff gekeken... dinsdag 11 mei 2004..
Wat gaat de tijd toch snel.
moet ineens denken aan Evil Aedolon en Gerhard
[Bericht gewijzigd door fripster op woensdag 31 januari 2024 22:29:55 (30%)
21 augustus 2003. Dus ook al ruim 20 jaar. Het gaat idd harder dan je denkt.
@fripster:
En al zijn andere aliassen die hij aannam
Golden Member
Ik ben lid sinds 1 juli 2007 dus bijna 17 jaar ik herinner het nog als de dag van gisteren dat ik als toen 14 jarige mijn eerste topic startte
, toen ook nog met het vorige design.
Een dikke pluim aan het jarenlange onderhoud.
Golden Member
Dan ben ik met 18 jaar nog een groentje
12jan2009, verdikke, 2weken geleden de 15jaar verjaardag gemist
wel een prestatie, val ik jullie al 15jaar lastig zeg, tijd vliegt.
een goeie 5500dagen dat ik hier zit met 10800 posts. elke dag quasi 2.
Special Member
Ik moest van de week ook nog aan Ardolon denken. Had destijds ook prive contact met hem..
Was geen onaardige jongen, maar beetje met zichzelf in de knoop. En een sterke fascinatie voor schakelende voedingen..
Petje af voor het gehele Circuitsonline team! Fijn dat ik hier een combinatie van leerzaam, leuk en zelfs een soort van gezellig kan vinden!
Op donderdag 1 februari 2024 06:33:45 schreef fcapri:
een goeie 5500dagen dat ik hier zit met 10800 posts. elke dag quasi 2.
Ik las dit bericht zonder dat ik al gezien had wie het schreef... Ik dacht: wow, die naam moet ik zeker herkennen...
Op woensdag 31 januari 2024 22:14:33 schreef revado:
Dan ben ik wel een heel erg "groentje" met mijn registratie sinds september 22...
Ik volgde CO wel langer maar had er weinig tijd voor.
25 jaar is een felicitatie waard inderdaad!
Op naar de volgende 25 jaar.
Dan volg ik het 50 jarig jubileum wel met een rollator als 85 jarige tegen die tijd
Ik sinds 2011, net na mijn stamceltransplantatie en toen nog nauwelijks begonnen met re-integratie (wat nooit meer gelukt is). Donkere tijd.
Mijn studenten motorcluppie is opgericht 2 dagen voor ik geboren werd, 25 jarig jubileum heb ik zelf georganiseerd en ben donateur gebleven om 50 jarig jubileum mee te kunnen vieren (2 jaar te laat door Corona en 2 dagen ervoor een motor gekocht na 12 jaar niet gereden te hebben vanwege boven aangestipte ziekte). Nu blijf ik maar hangen tot ze 75 jaar oud (2035) zijn en 4 jaar later gaan we voor 50 jaar CO!
Volgens de datum zit ik hier bijna 21 jaar, maar dat is niet waar, ruw het eerste half jaar heb ik alleen mee gelezen. Dat was vaak 's nachts in het computerhok op een studentenvereniging. Ik was toen enige jaren actief op de J&H licht- en geluid en New-Line fora. Tegenwoordig doe ik nauwelijks nog professioneel licht en audio en ben ik daar weg.
Ik merk wel dat ik mij over de jaren steeds meer afgesloten heb voor persoonlijk contact, tot het punt dat ik nu actief tegen offtopic gezelligheid ben.
Ergens voelt dat jammer, maar anders gaat het voor mij niet. Idioterie zoals met de al genoemde EA, maar ook recenter met bekendere deelnemers zorgden voor veel stress. Dat is het mij niet waard.
Maar ik hoop nog vele jaren creatieve schetsjes voor jullie te maken
In die tijd had ik nog veel contact via MSN met CO'ers. Toen Facebook dominant werd, is dat geheel weggevallen, omdat ik nooit zo gecharmeerd was van facebook messenger of de officiële msn opvolger Skype.
Golden Member
Op donderdag 1 februari 2024 06:33:45 schreef fcapri:
12jan2009, verdikke, 2weken geleden de 15jaar verjaardag gemist
Ik ook: 17/01/2004, op 17 januari laatstleden dus mijn 20e CO-verjaardag gemist...
Golden Member
Hi,
Nou... bijna 13 jaar op dit forum, dus ik ben nog een jonkie.
En ik ben het met Aart eens, er mag een stuk minder geleuterd worden en beter gelezen, dan wordt het forum weer wat intressanter.
Groet,
Bram
GJ_ Beloofde ons een heel groot feest voor het 25-jarig jubileum.
Ik ben benieuwd wat hij in petto heeft voor ons!
Oh leuk, een CO feestje!
zie dat ik intussen ook al tegen de 17 jaar op CO rondhang, aantal posts intussen over 40.000 heen. het is een stukje routine geworden, even CO checken. in de jaren al wat leden bij zien komen en gaan, het clubje vaste posters is best stabiel.
Honourable Member
Op donderdag 1 februari 2024 16:34:34 schreef Benadski:
Oh leuk, een CO feestje!
Daarvoor kom ik van Portugal, als het min of meer in de planning past!
Special Member
Oef, vrees dat we dat moeten combineren.. denk met een BBQ... Of wordt dat een BBW?
Golden Member
Op donderdag 1 februari 2024 19:21:39 schreef High met Henk:
Oef, vrees dat we dat moeten combineren.. denk met een BBQ... Of wordt dat een BBW?
Wat ""Big Beautiful Women" er nu mee te maken hebben snap ik niet
25 jaar, daarvan ben ik er maar 8 lid en met een gemiddelde van 0.13 berichten per dag ook een greenhorn.
Ik ben een meelezer die al langer dan 8 jaar elke dag even een 0.5 uurtje voor het slapen gaan het forum afstruint naar interessante topics.