Petje af voor het gehele Circuitsonline team! Fijn dat ik hier een combinatie van leerzaam, leuk en zelfs een soort van gezellig kan vinden!
Op donderdag 1 februari 2024 06:33:45 schreef fcapri:
een goeie 5500dagen dat ik hier zit met 10800 posts. elke dag quasi 2.
Ik las dit bericht zonder dat ik al gezien had wie het schreef... Ik dacht: wow, die naam moet ik zeker herkennen... ![_/-\o_](/images/smilies/worshippy.gif)
Op woensdag 31 januari 2024 22:14:33 schreef revado:
Dan ben ik wel een heel erg "groentje" met mijn registratie sinds september 22...
Ik volgde CO wel langer maar had er weinig tijd voor.
25 jaar is een felicitatie waard inderdaad!
Op naar de volgende 25 jaar.
Dan volg ik het 50 jarig jubileum wel met een rollator als 85 jarige tegen die tijd ![;(](/images/smilies/sadley.gif)
Ik sinds 2011, net na mijn stamceltransplantatie en toen nog nauwelijks begonnen met re-integratie (wat nooit meer gelukt is). Donkere tijd.
Mijn studenten motorcluppie is opgericht 2 dagen voor ik geboren werd, 25 jarig jubileum heb ik zelf georganiseerd en ben donateur gebleven om 50 jarig jubileum mee te kunnen vieren (2 jaar te laat door Corona en 2 dagen ervoor een motor gekocht na 12 jaar niet gereden te hebben vanwege boven aangestipte ziekte). Nu blijf ik maar hangen tot ze 75 jaar oud (2035) zijn en 4 jaar later gaan we voor 50 jaar CO!