Image viewer van deze site

High met Henk

Special Member

Het was een vraag, omdat het bij mij een milde irritatie opwekt als ik een detail in een plaatjevwil bekijken.

Nee, we gaan er niet naar kijken is ook een optie

Of de mededeling: het ligt aan je browser ook goed.

Ik begrijpt dat enkele moeite hadden met

waar zit het probleem in?

Dat was de retorische vraag waarna ik het probleem/de milde irritatie van de huidige oplossing uiteenzette.

Het is geen probleem dus, maar een milde irritatie bij de weergave van plaatjes die voor mij persoonlijk als onprettig/onhandig wordt ervaren (plaatje wat compleet buiten beeld staat is niet handing)

Maar dat was dus de aanleiding.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Henry S.

Moderator

Op vrijdag 18 oktober 2024 00:36:49 schreef Thevel:
[...]Dat printje met een Vactrol herken ik, volgens mij is het een print van een Emi Tronic ventilator regelaar uit de jaren 70 of 80.
Is daar een topic over geweest?

https://www.circuitsonline.net/forum/view/message/2535414#2535414

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.

Op donderdag 17 oktober 2024 18:59:17 schreef Henry S.:
Op een telefoon zorgen dat je de pagina helemaal uitzoomt, als je dan op een bijlage klikt dan zie je het totale plaatje.

Wat een goeie tip :D _/-\o_

R&D | Productontwerp | Energie | Verlichting | LED

Waarschijnlijk hetzelfde als waar ik last van heb op m'n PC.

Als iemand een plaatje post van zeg 1000x600, dan is mijn scherm ongeveer 2x groter en ik kan de pixels daar niet meer van zien. Ik kan dat beter zien als iedere pixel van het plaatje vergroot wordt naar 2x2 pixels. Dus ik click op een bijlage, ik click op GROTER en er gebeurt niets, ik scroll naar groter en... plaatje wordt kleiner.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op donderdag 17 oktober 2024 11:28:26 schreef Lucky Luke:
Probeer ‘s een plaatje te uploaden, preview je post, en klik het plaatje aan voor een vergroting…

Heb ik zelf ook meerdere keren gehad dat ik heel mijn post text kwijt was na een preview erg frustrerend. (Firefox op Windows voor de info)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

@rew:
Misschien helpt het als je het plaatje opent in een nieuw tabblad > Dan kan je zover inzoomen als je browser toestaat :)

R&D | Productontwerp | Energie | Verlichting | LED