Image viewer van deze site

Hier hetzelfde probleem - en lichte frustratie :)
Soms is het op te lossen door uit te zoomen en de 'knijp-beweging' vast te houden zodat je het hele plaatje in beeld hebt in plaats van maar een stukje. Bij hoge resolutie foto's gaat dat niet (1 'knijp-beweging' is te weinig om schermvullend uit te zoomen).

R&D | Productontwerp | Energie | Verlichting | LED

+1

CO op een telefoon browser is niet zo fijn, vroeger kon je geen eens plaatjes uploaden.

They say attention is a shovel. It's time to dig 'em out.

Op donderdag 17 oktober 2024 11:28:26 schreef Lucky Luke:
(En daarbij niet de tekst van je post kwijt te raken omdat het zonder foutmelding misloopt op een manier dat je niet makkelijk terug kunt. Safari op een iDevice, misschien gaat het bij gangbaarder browsers wel foed)

Dat klinkt als iets wat ik in het verleden ook wel eens had.

Toen ik het meldde was er een relatief makkelijk workaround. Ik weet niet meer wat/hoe.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Paulinha_B

Honourable Member

Browsen doe je dan ook met een PC, niet met een telefoon. Net zoals fatsoenlijke foto's met een camera gemaakt worden, niet met een telefoon. Een telefoon dient om te telefoneren, en misschien voor andere vormen van communicatie zoals bv. SMS.

Ik vind dat we niet moeten liggen zeuren omdat sommige diensten van dit forum niet zo lekker werken op een apparaat dat er nooit voor bedoeld was. We krijgen hier heel wat fraais aangeboden, allemaal gratis en voor nix, en mits een kleine bijdrage nog wat meer; laat ons maar in de eerste plaats dankbaar zijn in plaats van te zeuren.

elmowww

Golden Member

Open staan voor verbetering en feedback geven is nog geen zeuren toch?

Ik ben het wel eens met TS. Ik ben er ook nog nooit een topic over begonnen. Maar het zou een welkome wijziging zijn!

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
Paulinha_B

Honourable Member

Open staan voor verbetering en feedback geven is nog geen zeuren toch?

Hm. Ik heb het ooit wel zo meegemaakt. Maar ik wil er niet over zeuren ;)

@Paulinha_B: dat was niet de vraag, en niet-gestelde vragen moeten, volgens jou in elk ander topic waar je ooit gereageerd hebt, niet beantwoord worden.

Probeer even de openingspost opnieuw te lezen en te kijken welke zinnen zijn afgesloten met een vraagteken, dat zijn vragen waar je volgens jouw eigen "regels" antwoord op mag geven.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Paulinha_B

Honourable Member

Okee!

Kan er een keer gekeken worden naar de image viewer van deze site?

Ik zie niet wat er daarin of daaraan te bekijken valt, voor mij werkt die netjes.

Waar zit het probleem in?

Ik zie dan ook geen probleem.

Andre_avr

Golden Member

Zou fijne verbetering zijn, het lukt mij soms om de foto
Op te slaan en te bekijken.

Ik bekijk het ook op mijn draagbare browser, waar ik soms met telefoneer,
Omdat mijn windows pc altijd netje aan het updaten is als ik hem wil gebruiken.

paaltje73

Golden Member

Heb het net op m'n I_watch geprobeerd. Ook niet echt een succes. Zelfde kaliber als testen met een spanningzoeker ipv redelijk meet apparaat.

rob040

Golden Member

O, dat zou mooi zijn als dat opgelost wordt.
Ik heb daar ook wel last van.

benleentje

Golden Member

Browsen doe je dan ook met een PC, niet met een telefoon. Net zoals fatsoenlijke foto's met een camera gemaakt worden, niet met een telefoon.

1) Een ieder mag voor zich weten waar het zijn of haar telefoon voor gebruikt.
2) Waarom moet een ander daar dan weer iets van vinden of iets op tegen hebben
3) Mijn huidige telefoon maakt betere fotos dan mijn oudere foto camera. Het enige waar mijn telefoon minder goed in is in foto's van wat verder weg.
4) En dan nog het maak niets uit wat je gebruikt om foto's mee te maken zolang
het maar goede en bruikbare foto's zijn waar je wat aan hebt.

Paulinha_B

Honourable Member

Ja, zeker. Maar als het niet werkt zoals verhoopt dan moet men niet lopen mekkeren. Met reacties zoals "dat zou fijn zijn" of "daar hoopte ik al langer op" kan ik best leven, hoor! Maar ik vind dat we vooral erkentelijk moeten zijn voor het vele dat we hier wel geboden krijgen, "gratis, belangeloos, voor nix" zoals de betreurde Dimitri vT zong. @Jeroen en @moderators, ad multos!

Of, als ik het heel cru mag stellen: als je een schilderij of fotokader aan de muur wilt hangen, en je slaat een spijker in de gipsplaat met je hamer, en binnen het kwartier ligt het schilderij tegen de grond, ga je dan de fabrikant van de hamer aanspreken? Of de leverancier van de gipsplaat?

[Bericht gewijzigd door Paulinha_B op donderdag 17 oktober 2024 19:01:50 (28%)

Henry S.

Moderator

Op donderdag 17 oktober 2024 15:57:38 schreef flash2b:
CO op een telefoon browser is niet zo fijn, vroeger kon je geen eens plaatjes uploaden.

Daar wordt aan gewerkt.

Op een telefoon zorgen dat je de pagina helemaal uitzoomt, als je dan op een bijlage klikt dan zie je het totale plaatje.

Inzoomen werkt dan ook een beetje.

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.

Donders, is het echt zo simpel 8)7

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Op donderdag 17 oktober 2024 17:19:45 schreef Andre_avr:
Omdat mijn windows pc altijd netje aan het updaten is als ik hem wil gebruiken.

Tijd voor een Linux-distributie. Die vraagt netjes of je wilt updaten. Daar kan je altijd ¨NEE" op zeggen.

PE9SMS

Golden Member

Op donderdag 17 oktober 2024 20:16:37 schreef SparkyGSX:
Donders, is het echt zo simpel 8)7

Ja echt hè?! Loop ik al sinds jaar en dag moeilijk te doen met ingedrukt houden en openen in nieuwe tab. Koekoek. |:(

This signature is intentionally left blank.

Op donderdag 17 oktober 2024 20:23:15 schreef ohm pi:
[...]Tijd voor een Linux-distributie. Die vraagt netjes of je wilt updaten. Daar kan je altijd ¨NEE" op zeggen.

En nog leuker: die blijft gewoon draaien/bruikbaar terwijl je update. Niks ‘wacht terwijl windows iets met updates doet en zet uw pc niet uit’, gewoon verder werken terwijl op de achtergrond ge-update wordt. En ook niet dat je dan bij het opstarten tegen een oplopend percentage zit aan te kijken.

Eluke.nl | handgetypt | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Thevel

Golden Member

Op donderdag 17 oktober 2024 18:59:17 schreef Henry S.:
[...]
[bijlage]
[bijlage]

Dat printje met een Vactrol herken ik, volgens mij is het een print van een Emi Tronic ventilator regelaar uit de jaren 70 of 80.
Is daar een topic over geweest?

High met Henk

Special Member

Het was een vraag, omdat het bij mij een milde irritatie opwekt als ik een detail in een plaatjevwil bekijken.

Nee, we gaan er niet naar kijken is ook een optie

Of de mededeling: het ligt aan je browser ook goed.

Ik begrijpt dat enkele moeite hadden met

waar zit het probleem in?

Dat was de retorische vraag waarna ik het probleem/de milde irritatie van de huidige oplossing uiteenzette.

Het is geen probleem dus, maar een milde irritatie bij de weergave van plaatjes die voor mij persoonlijk als onprettig/onhandig wordt ervaren (plaatje wat compleet buiten beeld staat is niet handing)

Maar dat was dus de aanleiding.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Henry S.

Moderator

Op vrijdag 18 oktober 2024 00:36:49 schreef Thevel:
[...]Dat printje met een Vactrol herken ik, volgens mij is het een print van een Emi Tronic ventilator regelaar uit de jaren 70 of 80.
Is daar een topic over geweest?

https://www.circuitsonline.net/forum/view/message/2535414#2535414

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.

Op donderdag 17 oktober 2024 18:59:17 schreef Henry S.:
Op een telefoon zorgen dat je de pagina helemaal uitzoomt, als je dan op een bijlage klikt dan zie je het totale plaatje.

Wat een goeie tip :D _/-\o_

Waarschijnlijk hetzelfde als waar ik last van heb op m'n PC.

Als iemand een plaatje post van zeg 1000x600, dan is mijn scherm ongeveer 2x groter en ik kan de pixels daar niet meer van zien. Ik kan dat beter zien als iedere pixel van het plaatje vergroot wordt naar 2x2 pixels. Dus ik click op een bijlage, ik click op GROTER en er gebeurt niets, ik scroll naar groter en... plaatje wordt kleiner.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op donderdag 17 oktober 2024 11:28:26 schreef Lucky Luke:
Probeer ‘s een plaatje te uploaden, preview je post, en klik het plaatje aan voor een vergroting…

Heb ik zelf ook meerdere keren gehad dat ik heel mijn post text kwijt was na een preview erg frustrerend. (Firefox op Windows voor de info)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

@rew:
Misschien helpt het als je het plaatje opent in een nieuw tabblad > Dan kan je zover inzoomen als je browser toestaat :)