Kies er maar eentje uit...!
Ik gebruik er liever eentje van mezelf, kwestie van gewenning....
Rekenlinealen zijn ook van na mijn tijd maar heb mezelf er mee leren werken. Zelfs nog een keer vrijwillig een tentamen gedaan zonder rekenmachine, slechts met rekenlineaal gewapend, om aan mezelf te bewijzen dat ik het kon. De profs wisten nog wat het was maar medestudenten hadden geen flauw benul.
2xFaber-Castell Pickett & Eckel inc. Chicago model N-500-T (aluminium, in leren foedraal; luxe uitvoering maar in praktijk werkt plastic prettiger, minder last van slip-stick), Faber-Castell, Aristo (klein), Uto (klein), Meissner (klein), 2xAristo, Nijgh & Van Ditmar (uitgeverij?!), Hemmi, Aristo Aviat, getijdenroos en een DIY return-loss calculator.
Tsja, elke gek hep z'n gebrek, maar ik berokken er gelukkig niemand schade mee.... 
(met excuses aan OP voor het off-topic gaan)
[EDIT: inderdaad, Ohm-pi, je hebt gelijk, het is een Pickett & Eckel en geen Faber-Castell. Net geverifieerd. Frappant, had er m'n hand voor in het vuur durven steken dat ik vanmorgen toch echt 'Faber-Castell' had gelezen... Trouwens, de enige 'gokstok' die ik soms gebruik (een huis-tuin-en-keuken Ahrend/Sun Hemmi no. p.280) ben ik vergeten op de foto te zetten, want die ligt in de bovenste schuif van m'n bureau....]