Hi Maarten,
"Niet alle mobiele apparaten zijn - en niet alle gebruik van mobiele apparaten is hetzelfde als het jouwe."
Strak ga je mij ook nog vertellen dat water meestal nat is...
Ik gebruik de standaard Android browser, maar ook op Firefox werkt het goed en net als laatste de Brave browser geprobeerd, no problemo! voor de CO Site.
Dit alles met de oude interface.
Het is trouwens fijn te lezen, dat vele denken dat ik gekke Henkie ben als ik met uitgezochte argumenten kom waarom ik wel, of niet ik iets prefereer.
Dat velen een andere mening hebben, ook dat weet ik, niets nieuws onder de zon.
Ik zie dagelijks hoe mijn klanten Internet gebruiken op hun devices,
echt heel veel zijn zeer inefficiënt bezig( ja als professional mijn mening ), ze kijken bijna nooit naar wat er mogelijk is in b.v. een Browser en zijn instellingen.
Wat mijn duimen betreft, websites kijk ik horizontaal op mijn zakcomputer, dus met twee handen en dat is het Zoomen en schuiven met je duimen heel prettig werken.
En zoals vele van jullie weten, ik heb geen sociale media, dat houd dan in dat ik verticaal bijna alleen telefoneer en bij de eerste observatie van b.v. zakelijke e-mails.
Ja ik weet het, dat is anders dan de meeste van jullie, die een draagbare computer gebruiken.
Pas een paar keer met openbaar vervoer wat lange ritten gedaan, prachtig voor observatie van het gedrag van mijn medemens betreffende het gebruik van die draagbare computer.
De hoeveelheid bagger die voorbij komt op de schermpjes is ongekend en ja eigenlijk alles verticaal, wordt waarschijnlijk later heel veel RSI die door de gemeenschap betaald moet worden.
Gelukkig hoor ik niet tot de Lemming soort.
Nog een leuke, heeft niets met deze site feedback te maken, maar op vol volume een telefoongesprek voeren, dit schijnt zeker normaal te zijn in de Metro.
Interface
Of ik de nieuwe interface van CO zal gebruiken, hangt af in hoeverre het werkbaar wordt,
twee mogelijkheden wordt in ieder geval door mij gewaardeerd, dus oud en nieuw, dat ik kan kiezen.
Als de nieuwe interface niet duidelijk veranderd t.o.v. wat ik getest heb, dan is de kans dus groot
dat ik hier minder ga rond hangen, voor vele waarschijnlijk een zege. *grin*
Ik wacht het af en ik hoop echt dat Jeroen een goede tussenweg gaat vinden, dus duidelijke contrastrijke menu’s structuren en veel minder “wit” dan zal ik het zeker gaan proberen.
Jeroen doe je best!
Groet,
Bram