eplan p8 leren

Dit topic is gesloten

Hoi
graag zou ik eplan P8 leren. Men heeft dit pakket gekocht op m'n werk maar niemand kan ermee werken en niemand mag opleiding volgen. Men laat alleen af en toe een externe tekenaar komen die zijn eigen pakket gebruikt.
begrijpe wie begrijpen kan.

Graag had ik daarom op me eigen eplan geleerd maar bij eplan zelf is dat prive veeeeeeel te duur.
iemand een oplossing?

GJ_

Moderator

Op 26 februari 2008 19:57:27 schreef stefan haesen:
Graag had ik daarom op me eigen eplan geleerd maar bij eplan zelf is dat prive veeeeeeel te duur.
iemand een oplossing?

Je kunt toch prive naar een kursus gaan? Neem je een snipperdag en ga je lekker een dagje spelen. Het eten is fantstisch, de cursusdagen zijn gratis.

Kost het je alleen een vrije dag en het vervoer.

Ik ben zelf P8 tekenaar maar de basiscursus Eplan electric P8 (5 dagen) kost toch al gauw 2800 euro inc btw...

als je echt optimaal de mogelijkheden wil benutten is een cursus geen overbodige luxe...je verdient het als bedrijf zijnde snel weer terug. toch je baas gaan overtuigen denk ik.....

Martin

GJ_

Moderator

Oeps, de basiscursus is al een vijfdaagse en die zou best wel eens redelijk ongratis kunnen zijn. (tenzij ze graag Eplan aan je willen verkopen)
Ik ben gewend (verwend) aan al die gratis dagen bij Cito.

Op 26 februari 2008 20:23:13 schreef GJ_:
Oeps, de basiscursus is al een vijfdaagse en die zou best wel eens redelijk ongratis kunnen zijn. (tenzij ze graag Eplan aan je willen verkopen)
Ik ben gewend (verwend) aan al die gratis dagen bij Cito.

De cursussen zijn niet goedkoop maar het is het antwoord op de vraag van de TS.

Ik heb zelf deze cursussen gevolgd en ik kan je garanderen dat je na deze cursus probleemloos met P8 kunt werken.

Ik ga zelf nog p8 elektric advanced doen.

die gratis dagen behandelen maar in volgelvlucht een paar dingetjes..ze zouden ook gek zijn....dan kunnen ze de afdeling training wel opdoeken:)

De kantine bij Cito te Zevenaar is top!

MArtin

Op 26 februari 2008 19:57:27 schreef stefan haesen:
Hoi
graag zou ik eplan P8 leren. Men heeft dit pakket gekocht op m'n werk maar niemand kan ermee werken en niemand mag opleiding volgen. Men laat alleen af en toe een externe tekenaar komen die zijn eigen pakket gebruikt.
begrijpe wie begrijpen kan.

iemand een oplossing?

Raar bedrijf werk jij, duizenden euros besteden aan soft en hardware en vervolgens niemand opleiden. Weggegooid geld en kortzichtig van bazen op jou werk. Echt goed en snel en voor handig werken leer je op die cursus.

Kan me dus nergens Eplan P8 als avondcursus volgen, dit zal zeker goedkoper zijn als bij Eplan te volgen.

GJ_

Moderator

Ik denk dat je je daarin lelijk vergist.

Maar om hier nou een topic van anderhalf jaar oud voor te kicken lijkt me sowieso wat overdreven. Dat is dus niet de bedoeling.

Verder, welkom op circuitsonline. Lees wel de FAQ even door aub.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zaterdag 11 juli 2009 21:35:02 (26%)

Dit topic is gesloten