zolang je fundamenteel niet weet hoe iets werkt, hoe kan je het dan deftig repareren?
en als er geen deftige info beschikbaar is, dan moet je gaan reverse engineeren (of hacken) om één en ander te weten te komen.
of vervang je maar in de wildeweg wat printen en accu's tot er iets gebeurd?
na al je antwoorden heb ik nog steeds niet begrepen wat jouw probleem is/was.
heb hier een banaan accu printje die geen spanning geeft op de 5 volt regelaar dus geen krijgt geen accu spanning.
nu kan ik via het achterwiel kabel spanning van 5 volt erop zetten dat gaat de print wel aan en werkt goed ,
ik zie dat je printje geen 5V geeft, en daaruit beslis je maar dat de accu het niet doet...
en dan begin je over kabels van een achterwiel naar een print te leggen zodat het wel werkt??? zit er een accu in je achterwiel, of een naaf dynamo ofzo???
ik heb de accu nagemeten maar de cellen zijn nog goed in totaal sta er nog 25.6 volt op .
de kabel is de motor kabel die normaal de spanning krijgt van de relais.
mis ook de 24 volt zag ik net naar display denk een moeilijk zoek tocht wordt .
kijk anders wel om een anders printje over te zetten en de micro chip hoef ik niet naar de fietsenmaker 
nu ineens is je accu goed, want ze geeft 25.6V, alsook de kabel is goed, maar je mist de 24V naar het display...
maar probleem gevonden er zit een doorverbinding los op de print heb hem weer werkend voor de mensen die weten waar het over gaat is misschien nog info
en dan ineens had je een verbinding los op de print, waardoor het nu werkt.
dat had ik allemaal ook al kunnen vinden, zonder een topic te maken van 2dagen hier. hoe ik het had gedaan:
-spanning op de accu meten
-spanning op de kabel meten
-IN spanning op de print meten
-OUT spanning op de print meten
-sporen op de print volgen, problem solved
ik heb hier nu 2dagen vanalles zien passeren over bananen, chocola,... en een kleine scheld oorlog. je zit hier toch al een tijdje op het forum en je zal toch wel begrijpen dat een goed geformuleerde vraag en wat meetresultaten veel sneller tot een oplossing komt