Op maandag 6 januari 2025 20:13:34 schreef Toeternietoe:
Natuurlijk zijn deze keuringen onzinnig, dat is een APK van de auto ook.
Totdat er wat ernstigs is gebeurt.
ik heb zelf ruim 10 jaar gekeurd en hoewel ruim 90% van het spul prima in orde is, is er echt een deel wat je nier in orde tot echt gevaarlijk is. Dus als een keurmeester zijn werk serieus doet is het keuren niet onzinnig.
En van de APK. Ik kan me herinneren van TV van toen ik nog een klein jochie was dat er auto's rondreden zonder stoelen maar met een aardappelkistje erin. Dus in absolute zin is APK ook zinnig.
Dubbelgeïsoleerd spul werd in aluminium folie gewikkeld en dat werd gemeggerd tegen de stekerpennen. Ik had mijn twijfels over het nut, maar van de deskundigen moest het zo.
Als je de visuele controle goed heb uitgevoerd dan zou je een eventuele scheur in de behuizing wel gezien hebben. Maar toch zou het volledig inwikkelen in alle folie nog de meest beste manier van meten zijn. Maar wat mij betreft zinloos.
en ik jaag ze uit de serverruimte ... ga iemand anders pesten
Ik zou ook niet weten wat ik een server ruimte moet keuren. Maar als keurmeester wel vaker ergens niet welkom. Maar ze vergeten dan dat ze zelf met het gereedschap werken en dat als er iets gebeurt dat ze dan zelf verantwoordelijk zijn en niet ik. En als ze dat eenmaal door hebben dat ben je ineens hun vriend .