Ik heb een vraagje over een telefoon. Deze heb ik gekregen van Tele2. Normaal krijg je deze als je lid wordt. Maar Dat wil ik (natuurlijk) niet, maar nadat ze hier gebeld hebben, en ik afgewezen heb een contract aan te gaan, hebben ze me toch een telefoon toegestuurd.
Zie:
http://www.editorial.en.tele2.lv/?page=t2i_fix_iheradect&t2page=fi…
Naar tele2 gebeld natuurlijk, deze meldde dat het een foutje was, maar dat ik de telefoon mocht houden. Ik helemaal happy natuurlijk, want het is geen oneven ding.
Echter, toen ik de telefoon aangesloten had, probeerde ik natuurlijk even. Ik met mijn GSM naar thuis gebeld, en het werkte .
Maar toen ik met de telefoon naar de GSM wilde bellen, kreeg ik een bandje van Tele2 aan de lijn. Dat ik geprobeerd zou hebben via 1602 te bellen, maar dan moet ik me eerst aanmelden bij tele2, en dan moest ik dat nummer bellen blablablablabla.
Anyway, ik kan de telefoon dus niet gebruiken, mits ik me bij tele2 aanmeld. Maar dat wil ik niet!!
Is er een manier dit te omzeilen ofzo, want ik heb toch als het ware een cadeautje gekregen, en dat wil ik natuurlijk dan ook kunnen gebruiken.
Ennuh.... Ik heb niet heel erg veel verstand van electronica, dus hou het simpel plzz
En, ik bel nu via KPN, en dat wil ik graag zo houden!
Alvast bedankt!
Luc