Op dinsdag 11 maart 2025 00:05:23 schreef maartenbakker:
[..]
Voor je hobby ga je als developer liever niet tegen een (al dan niet zelf gestelde) deadline in lopen werken, denk ik.
Juist wel naar mijn mening
. Toen ik eind 2015 (goh, alweer 10 jaar terug) aan het nieuwe ontwerp begon, heb ik heel duidelijk het doel voor mezelf gesteld dat ik eind 2016 klaar wou zijn.
En de reden daarvoor was gewoon heel simpel: anders zou het nooit klaar zijn én het noopte me tot heel, heel goed nadenken over hoe ik het wou hebben, zodat ik niet tijdens het her-ontwerpen allemaal nieuwe dingen ging zitten bedenken.
Op dinsdag 11 maart 2025 18:32:43 schreef ohm pi:
[...]Ikke niet!
Voor mij komt dat tegennatuurlijk over.
De laatste berichten zijn meestal een antwoord of reacties van voorgaande berichten.
Ik vermoed dat hier wat spraakverwarring is en dat met 'laatste reacties' eigenlijk de topics bedoeld worden?
Overigens, en dat zou ik echt, écht zonde vinden als dat zou verdwijnen: alle lof voor CO wat betreft de huidige opmaak met de lijst van actieve topics. Ik ken geen enkel ander forum dat gewoon een lijst met topics toont in volgorde van meest recente reactie > minst recente reactie, zonder daarbij enig onderscheid te maken tussen categorieën of er gewoon na 30 topics of zo mee op te houden.
Bij elk ander forum moet ik of een knop 'nieuwe berichten' aanklikken (en dan krijg je alle topics te zien waar jij sinds je laatste bericht niet of nog niet in gereageerd hebt), dat forum biedt een overzicht van maar 25 of 30 meest recente topics, of er is gewoon helemaal geen overzicht en je moet elk subforum apart aanklikken.
CO was het allereerste forum waar ik me voor registreerde (en amper nog voor te stellen tegenwoordig, ik moest toestemming vragen aan m'n ouders) en vanaf het begin heb ik daardoor aangenomen dat het op elk forum zo werkte.
Mede daarom vind ik eigenlijk elk ander forum onoverzichtelijk.